De medewerkers op ons bureau zijn:
Directeur: Yvon Hoogendijk (24 uur) Lees hier mijn blog.

Administratieve en secretariële ondersteuning: Annet Sjoerdsma (16 uur)

Belangenbehartiger: Shirley Ramdas (16 uur) – tot juli 2025

Communicatieadviseur/belangenbehartiger: Amira Shawky (20 uur)
Belangenbehartiger: Arend de Heus (20 uur)
Bestuur
U op Leeftijd heeft een onafhankelijk bestuur.
De bestuursleden zijn:
- Carla Dereijck
- Thérèse van den Hurk
- Kees Langerwerf
- Jan van Leijenhorst
- Shafira Muradin
- Abdelkader Tahrioui
- Christa Tydeman
Beloningsbeleid
Bestuursleden en andere vrijwilligers ontvangen geen vergoedingen. De medewerkers ontvangen een salaris conform de CAO Sociaal Werk.
Werkplan
U op leeftijd behartigt de belangen van alle ouderen in de gemeente Utrecht. Specifieke thema’s zijn onder meer Wonen, Zorg en Vervoer en er is aandacht voor oudere migranten, Roze 50+ en andere senioren in een kwetsbare situatie. Lees meer in ons Werkplan 2025.
ANBI Status
De Stichting U op leeftijd heeft een ANBI-status. Daarmee is het mogelijk giften van derden te verwerven die fiscaal aantrekkelijker kunnen schenken. Zie bijgaande informatie.
Naam: Stichting U op leeftijd (zie statuten) De statuten worden zo snel mogelijk aangepast aan onze nieuwe naam U op leeftijd.
KvK: 41187050
Contactgegevens: U op leeftijd, Churchilllaan 11 (1e etage), 3527 GV Utrecht / 06 8350 50 96/info@uopleeftijd.nl
Doelstelling: Behartigen van de algemene belangen van alle ouderen in de gemeente Utrecht