Ons bureau telt 4 medewerkers:
Directeur: Yvon Hoogendijk (24 uur)
Administratieve en secretariële ondersteuning: Annet Sjoerdsma (16 uur)
Belangenbehartiger: Shirley Ramdas (16 uur)
Communicatieadviseur/belangenbehartiger: Ellie Tap (18 uur)
Bestuur
U op Leeftijd heeft een onafhankelijk bestuur.
De bestuursleden zijn:
- Wim van Minnen – voorzitter
- Shafira Muradin
- Abdelkader Tahrioui
- Christa Tydeman – vice-voorzitter
- Thérèse van den Hurk – penningmeester, secretaris a.i.
Beloningsbeleid
Bestuursleden en andere vrijwilligers ontvangen geen vergoedingen. De medewerkers ontvangen een salaris conform de CAO Sociaal Werk.
Werkplan
U op leeftijd behartigt de belangen van alle ouderen in de gemeente Utrecht. Specifieke thema’s zijn onder meer Wonen, Zorg en Vervoer en er is aandacht voor oudere migranten, Roze 50+ en andere senioren in een kwetsbare situatie. Lees meer in ons Werkplan 2024.
ANBI Status
De Stichting U op leeftijd heeft een ANBI-status. Daarmee is het mogelijk giften van derden te verwerven die fiscaal aantrekkelijker kunnen schenken. Zie bijgaande informatie . De ANBI-status wordt zo snel mogelijk aangepast aan onze nieuwe naam.
Naam: Stichting U op leeftijd (zie statuten) De statuten worden zo snel mogelijk aangepast aan onze nieuwe naam U op leeftijd.
KvK: 41187050
Contactgegevens: U op leeftijd, Churchilllaan 11 (1e etage), 3527 GV Utrecht / 06 8350 50 96/info@uopleeftijd.nl
Doelstelling: Behartigen van de algemene belangen van alle ouderen in de gemeente Utrecht